No niinpä se aika vilahti,vuosi blogia tuli täyteen.
En kuitenkaan saanut mitään tekstiä tehtyä vuosipäiväksi.
Edelleen ollaan vähän runneltuna,joten olkapäät välillä kiukuttelevat.
Asia ei sitten yhtän innosta kirjoittamaan,saati käsitöitä tekemään.
Ideoita olis vaikka pieni kori täysi,mutta kuitenkin inspiraatio laahaa jossain.

Olen saanut Virkulta hienon merkin,kiitos ja kumarrus(erittäin syvä sellainen).
En olisi uskonut,että minun pienet blogi tekstit moista merkkiä ansaitsisivat.
Olen erittäin otettu tästä merkistä.
En kuitenkaan osaa antaa merkkiä kenellekkän,koska minusta monet blogi sivut ovat hienoja.Etenkin pidän käsityö blogeista kovasti,niistä olen saanut paljon inspiraatioita ja ideoita.Olen vain niin tumpelo jättämään kommentteja,yritän korjata asian tulevaisuudessa.

Nyt kun blogi täytti vuoden ja vaikka päivä meni menojaan,haluan silti kiittää kaikkia lukijota jotka ovat käyneet täällä.

Anna minulle taito
nautti oikealla tavalla
jokaisesta päivästä,
niin että joskus
voisin tunnustaa:
elämältä se maistui.

Kiitos!